I MITT HEM

Gravidfotografering.

Fotografering - hannamariafoto.se, Sommartema 2016 Permalink2
Åhh, det är ju äntligen sommar "på riktigt" nu!
Högsäsong för fotograferingar, och att det är lite tyst från mig här inne är ett tecken på att det är alldeles för mycket att göra nu.
 
Jag har haft många gravidfotograferingar under våren, jag kan visa några bilder för er :)
 
 
 

Ovanstående är på Emma. Hon har redan fått sin lilla dotter, och i morgon ska vi ses och ta några mor-och-dotterbilder i samma tema.

Bilderna är tagna med mitt Petzvalobjektiv, och sedan har jag redigerat dem så de ska kännas lite som sagolika tavlor.

Mitt sommarprojekt är just graviduppföljning, jag efterlyste gravidmodeller som vill låta mig fotografera dem först gravida och sedan när bebisen kommit. Jättekul och jag tycker det blir så fint :-)
#1 - - Michaela:

Gud så fina bilder! Du fick verkligen till den där sagolika känslan! :)

Svar: Tack :-) Ja, de blev lite sagotema över det :)
Hanna Nordin

#2 - - natalie:

åh, så fina bilder!

Svar: Taaack :-)
Hanna Nordin

Till top