I MITT HEM

Jakten på myror.

Allmänt, Fotografering - Min hobby. Permalink19
Ibland gillar jag ju planerade, uppställda bilder på mina barn. Och ibland gillar jag att smyga omkring i periferin och bara se vad de hittar på... Theo hittade några vårpigga myror.
 
 
 
Nikon D3s Nikon 70-200mm f2,8
 
...ja och så fick Theo känns på hur det kändes att bli biten av arga små myror. Ajajajaj.
#1 - - Lydia:

Så fina bilder!

Svar: Tack! <3
Hanna Nordin

#2 - - isa:

Men!! SÅ otroligt vackra bilder!! :)

Svar: Åh, tack snälla för berömmet :-)
Hanna Nordin

#3 - - Emma:

Fantastiska bilder!! :)

Svar: Tack snälla du!
Hanna Nordin

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysiga bilder :)

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#5 - - Marlene S.R:

så himla fina bilder!:)

#6 - - a n n i k a:

Så fina bilder :D

#7 - - Lili:

Jättefina bilder! Verkligen vackra ögonblickbilder och så fint fångat ljus. :)

#8 - - Angelnrone:

Åh så magiska bilder, som säger så mycket! Jag gillar själv naturliga bilder som dessa och inte "uppställda", det finns mycket Kärlek i dessa så spontana bilder...
Kramisar o trevlig helg!

Angelnrone ☆ ♡ ☆

#9 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Men det är så man lär sig världen, av att göra sig illa lite ibland :) Supervackert.

#10 - - Jasmine:

Du bjuder på väldigt charmiga bilder på din son. Tack för att du delar med dig. :)
Kram

#11 - - Anonym:

Men så fina bilder!

#12 - - helenaforsmark.blogg.se:

men vilka fina bilder :D

#13 - - Cassandra Haraldsson:

Åh så underbara bilder!

#14 - - Fani:

Åh men jättefina bilder verkligen :) Älskar ljuset, magiskt!

#15 - - Livet i USA:

Underbara!

#16 - - Inez:

SÅ himla vackert! :)

#17 - - Matilda:

Härliga bilder!

#18 - - Anonym:

Jättefin blogg! Hoppas du kan gå förbi min och se om du kan tycka den är intressant

#19 - - Johanna:

Så vackra bilder! Älskar när man lyckas "smygfota" någon så att man verkligen fångar ögonblicket! :)

Till top