I MITT HEM

Höstmuggar.

Fotografering - Min hobby. Permalink6
Alltså, RUSTA kan LÄTT ha de snyggaste muggarna till höstens fikastunder. Lätt.
 
 
#1 - - Viktoria - Hallon's Place:

Som inbiten tedrickare och extrem mugg-/koppfantast måste jag yttra min högst oprofessionella åsikt: Gud, vad snygg!!! Plus grymt skicklig bakgrundsuppställning med härliga färger och ljus!

Svar: Haha, tack! Det var ett gott betyg från en inbiten koppfantast :-P
Och visst blev det fin bakgrund? Gröna gräsmattan med lite gula björklöv mitt på :)
Hanna Nordin

#2 - - erikasblogg.se:

Men jaaa vad fina!! Måste spana in! Tack :)

Svar: Ja, kolla det! Fanns mer än bara muggar :)
Hanna Nordin

#3 - - Felicia:

Gud så söta!! ♥

Svar: Jaaaa! :)
Hanna Nordin

#4 - - Patricia:

Åh, vad fina de var! Från Rusta?! Måste dit och fynda! :)

Svar: Japp, Rusta var det! De hade en hel serie med detta motiv. Dukar, muggar, servetter och filtar.
Hanna Nordin

#5 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vilken fin mugg :)

Svar: Ja, visst var det :)
Hanna Nordin

#6 - - JUNITJEJ:

Vilken fin mugg!

Svar: Jaaa, eller hur :)
Hanna Nordin

Till top