I MITT HEM

En annorlunda gravidfotografering.

Fotografering - hannamariafoto.se Permalink12
I fredags hade jag en gravidfotografering. Jag gillar ju att skruva till saker, och detta var inget undantag. Gravidklänning som jag hade med mig, en modell som inte var rädd för vatten och kräftor, och så en rökpatron.
 
 
 
 
#1 - - Ida Nilsson:

Himmel så fint!

Svar: Tack snälla! :)
Hanna Nordin

#2 - - malin:

Vilken helt magiskt vacker bild! Vill se mer från denna fotograferingen känner jag så otroligt inspirerande :)

Svar: Åh, tack! Jag ska lägga upp lite fler alster tror jag, så håll utkik :)
Hanna Nordin

#3 - - angelicasvarld.blogg.se:

så vacker bild!!!

Svar: Tack snälla!
Hanna Nordin

#4 - - Dixi Wonderland:

Finns det ens ord för hur underbar denna bilden är? Klänningen, hennes hårfärg, platsen? Love it :D

Svar: Tack snälla du! Ja, jag tror hon själv uppskattade den lika mycket <3
Hanna Nordin

#5 - - apieceofdelly.blogg.se:

Wow...vilken fin bild!

Svar: Tack! :-)
Hanna Nordin

#6 - - Tess:

Väldigt vackert! Tuff blivande förälder det! Jag tog också gravidbilder vid/i vatten, men det var mitt i sommaren i solsken och värme :-)

Svar: Åhh, det låter härligt! Jag ska se om jag kan få någon att följa med ut i vattnet i sommar. Kläckte den här idén lite för sent tror jag... :-P
Hanna Nordin

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Magiskt!

Svar: Jaaaaa <3
Hanna Nordin

#8 - - Tess:

Svar: hehe... kanske det, men det där "typiska" höstdiset i bilden är ju svårt att få till på sommaren :-)

Svar: Ja, jo, det är sant :-P
Hanna Nordin

#9 - - Anonym:

Wow underbara bilder! Vill gärna bli fotograferad av dig, vart finns du?

Svar: Tack! Jag finns i Södermanland :)
Hanna Nordin

#10 - - Ylva:

Vackert! :)

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#11 - - Jenny:

Alltså wow vilken bild! Så otroligt vacker!

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#12 - - Lissen:

Så många fina bilder hos dej.

Trevlig helg // Lissen

Svar: Tack snälla du!
Hanna Nordin

Till top