I MITT HEM

Ännu en morochdotterbild.

Fotografering - hannamariafoto.se Permalink44
Älskar tonen i den här. Det är en uppföljning till bilden i stenbrottet, med rökpatronen, som jag tog för några veckor sedan. Denna gång grön rök.
 
 
Nu ska jag packa utrustning och sedan hoppa in i bilen för ytterligare en gravidfotografering :)
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Wow vad fint!!

#2 - - Robex Lundgren:

fin bild

#3 - - Cissi:

Men vilken bild. Helt magisk

#4 - - madabouttea.se:

Men herregud så fint! Och rökpatroner låter lite spännande! Hur funkar detta?

#5 - - cornyz.blogg.se:

Jättefint :)

#6 - - Bintu Malm Fraser:

Verkligen vackert! Du är riktigt duktig :-)

#7 - - Petra:

Så vacker!! Ser ut att komma från en film! :)

#8 - - carolina:

Ville bara kolla hur mycke som är orginalbilden och hur mycket du fixar med bilden i datorn?

För du tar riktigt bra bilder :)

#9 - - Malin :

Åh va fint!
Skulle önska att du fotade min dotter och mitt lilla barnbarn.
/ Malin
malinedlund.blogg.se

#10 - - Mia Ahlstrand:

Fantastisk bild!!

#11 - - annelie:

ur tjusigt

#12 - - Hedan:

Vilket fint foto! Ser helt magiskt ut, som taget ur en fantasybok!

#13 - - Ebba:

Gud vilken vacker bild!

#14 - - Katarina:

Så fin bild! ♥

#15 - - Carolina Thoor:

Jätte fin bild :D

#16 - - Amanda Niclasson:

Åh så fint!

#17 - - Sharon:

Oj wow vad fint! Älskar bilden den känns så avkopplande och lung på något sätt, men samtidigt inte - liksom som om mamma försvara barnet för något ont, ah jag vet inte.. det var underbart i alla fall :)

#18 - - Jessica ~ Mamma till Oliwer:

Gud vilken vacker bild!! Så.. Så magnifik o helt fantastisk! :D

#19 - - EMELIE ELISABETH:

OTROLIGT fin bild, wow.

#20 - - Tilda Barkselius:

Åh vilken vacker bild!

#21 - - Ylva:

Fantastiskt!:)

#22 - - ronja&rakel:

Oj wow! verkligen en jätte fin bild! :)

#23 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Wow!

#24 - - Linnea Baksås Martinsson :

fin bild!! :)

#25 - - Ida klausner:

Vackert! Magiskt!

#26 - - Louie:

Underbar bild!

#27 - - Angelnrone:

Wow så mycket känslor i en och samma bilder underbar och magisk...
Kram från Angelnrone ☆ ♡ ☆

#28 - - donnasandra:

Fina Elin!

#29 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Cool bild :)

#30 - - knaperbloggen:

så otroligt härlig bild!

#31 - - kerstin ehrenholm:

vilken bild ljuvligt

#32 - - Jasmine:

Bilden är magisk!
Kram

#33 - - Louise:

Åh så fin bild!! <3

#34 - - radhuslivet.se:

SÅ OTROLIGT VACKERT!
Älskar varje bild du postar på din blogg. <3

#35 - - M:

vackert. Som ur en saga eller målning av John Bauer

#36 - - Linda Cathrine Liljemalm:

Helt underbar bild!

#37 - - Fröken:

Vilken vacker och sagolik bild! :-)

#38 - - Ida Lindborg ♡:

vilken fantastisk bild!

#39 - - Anna J Fotografi:

otroligt vackert!

#40 - - Joakim Ramqvist Hallin:

En fröjd för mitt öga, vackert ;-)

#41 - - Annorlunda:

Hej!

Jag tänkte att jag skulle låta er fråga det ni vill veta om mig eller bloggen :)

Så det är bara att fråga på. Som ni vet så behöver man inte ha en blogg för att lämna en kommentar :)



Jag kommer svara på era frågor nästa måndag :)! .. Hoppas ni får en fin vecka, så hörs vi :)! ..


Förresten är det någon av er som har en facebook-sida till eran blogg? :) Vore kul och följa er där tänkte jag!

#42 - - Emma Sofie:

Wow vilken fantastisk bild!

#43 - - När Annie fotograferar i Kalifornien:

Fint redigerat. Så mjuk känsla.

#44 - - Cecilia:

Så himla fin bild!

Till top