I MITT HEM

Sjusovare.

Allmänt Permalink0
Jag tänkte att jag skulle gå upp vid sex, och jobba en stund. Vaknade då, och "skulle bara sträcka ryggen lite". Eller hur. Sedan vaknade jag halv åtta. Men smög ut ur sovrummet, gjorde kaffe, startade datorn och nu har jag hunnit svara på mail, uppdaterat hemsidan, skrivit fakturor och bröllopsavtal samt även skickat dessa. Uppdaterat min företagsFB eftersom jag är pinsamt dålig på det, plus druckigt massor av kaffe.

Efter vår fantastiskt härliga Ullaredsresa så är min mage och mitt huvud paj. Igår hade jag sådan migrän att jag höll på att kräkas. Två migräntabletter senare så somnade jag, och jag tror inte jag bytt ställning på hela natten. Jag har varit så ofantligt trött, men i natt tror jag att jag "kom ikapp".
 
I går var vi i Tropikariet i Kolmården. Mycket mer uppskattat av mina killar än jag någonsin kunnat tro. Att klappa rockorna var höjdpunkten.
 
Planerna för den här dagen är att leverera en kaninunge, sätta ut annons på den svarta plutten som är kvar, samt i övrigt inte göra mer än nödvändigt. Har en hektisk vecka framför mig, min värsta på schemat. Men har tagit FL på lördag då vi ska på utflykt med familjen. Sedan ska jag hinna träffa ett blivande brudpar samt fotografera åt Fritid LSS i veckan. Jag kommer vara sopslut på söndag kväll.
 
Nu hör jag Theo vaka, så jag ska fånga in honom och pussa lite. Alla andra sover, det är helt otroligt lungt här hemma. Och klockan är nio! Det brukar vara fullt ös sedan ett par timmar då.
Till top