I MITT HEM

Planering och planering.

Höns Permalink1
 
 
Det bara kliar i fingrarna över att få börja med hönshuset. Men vi är liksom inte ens på ruta ett ännu. Stubbeländet som är i vägen är inte bortforslat ännu. Men jag pinterestknarkar bilder så länge.

Många av bilderna är lite för amerikaniserade för att det ska funka här, men lite idéer kan man ju alltid ta åt sig. Och sedan kommer våra pullor aldrig få gardiner och tavlor. Jag tänker att ju mer saker det finns i ett hönshus, ju mer måste städas och hållas efter. Och skulle man få ohyra lär det ju vara toppengynnsamt om man har mycket småskrymslen där inne.
 
Något liknande detta har vi tänkt: (klicka).
 
Vill ni se hela mitt inspoalbum så kan ni kika här: (klicka).
 
Nu ska jag invänta att Alvin kommer hem, väcka upp Theo och fixa lite fika till alla killar. Elis är hemma från skolan idag då han har halsont och feber, just nu ligger han och sover. Jag ska vara hemma med honom i morgon, då ska vi se film och bara mysa han och jag. Det händer inte så ofta.
#1 - - madabouttea.se:

Men herregud!!! Detta är nog det sötaste jag sett idag :)

Svar: Haha, håller med dig :-) <3
Hanna Nordin

Till top