I MITT HEM

Ojoj.

Allmänt Permalink3
Tack snälla för alla fina kommentarer om Alvins proffessor-bilder. Jag blir så glad :)

Jag har haft det ganska hektiskt sista tiden, och inte hunnit varken skriva eller göra något med bilder. Förutom de jobben jag åtar mig då förstås. Jag saknar datortiden, men ibland får jag ta igen det. Som idag, när jag slutförde en Theo-bild jag haft i huvudet länge. Fanns nästan några vitsippor då, men nu är de istället utblommade.
 
 
Björn är i Dalls just nu, och kommer hem på söndag någon gång. Jag har haft så mycket att göra att jag knappt märkt att han varit bortrest. Vissa kvällar kör det ihop sig, Elis och Alvin har olika aktiviteter på samma tider, och vi brukar ha svårt att få till det trots att vi är två vuxna. Nu är jag ensam. Men det är ju bara nu, jag gnäller inte.
 
Fast nu ska jag gnälla. För nu ska jag ner i tvättstugan och hänga all tvätt som jag trodde jag skulle kunna få ut. Men det var innan det kom  regn. Åhh så trist.
 
Ha det gott allesammans :)
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

Super fin bild!

Svar: Tack :)
Hanna Nordin

#2 - - Lisa @ Duttis:

Åh vilken härlig bild. Var och hälsade på min mormor i hälsingland i början på veckan och på vägen hem åkte jag förbi ett hav av vitsippor. Men det regnade såklart så stannade aldrig och tog kort på dem, men åh så fina de var! Lyste upp hela skogen!

Svar: Åhh, så gör jag med, struntar i att hoppa ut och sedan tänker "äh, nästa gång". Men de gångerna man verkligen tar sig tid att stanna bilen och faktiskt gå ut och ta de där bilderna, då ångrar man sig inte :-)
Hanna Nordin

#3 - - Mad About Tea:

Så himla fin bild ju! Helt underbar :)

Svar: Tack :)
Hanna Nordin

Till top