I MITT HEM

Kväller, kvällen.

Allmänt Permalink0
God kväll!
 
Ville bara titta in och säga hej, och god natt.

Har just sovit ett par timmar i stora sängen, med alla barn omkring mig. Rackarns mysigt. Hade en grym jäkla huvudvärk idag, inte blev det bättre av att tokstressa hem efter hämtning på föris, slänga ihop mat på en kvart, äta och sedan snabbt ner till bowlingen med Alvin.

Väl hemma åkte Björn till jobbet, jag kastade Theo i säng, Alvin satt vid datorn och vi inväntade Elis som fick skjuts hem från scouterna av en klasskompis. Jag la mig i sängen och vilade skallen i hop med Theo, det tog inte många minutrar innan både Elis och Alvin krypit ned hos mig och lillkillen. Jag typ älskar sådana nattningar. Först ligga och läsa med Theo, sedan ligga och prata med stora killarna. Men nu har hundar och kaniner fått kvällsmat, jag ska hoppa i säng på riktigt. Jobbar kväll i morgon och jag hoppas huvudvärken är borta för det är outhärdligt att jobba med det.
 
Till top