I MITT HEM

Ett snabbt "jag lever"-inlägg.

Allmänt Permalink1
Inte värre stressad än vanligt. Jag ska strax hämta Theofis, han har varit på fsk idag medan jag har jobbat några timmar. Sedan slutade jag lite tidigare än väntat, och då hann jag hem och betala några firmaräkningar samt äta lunch och publicera senaste bröllopet på min hemsida.

Nu ska jag i alla fall hämta den lilla busungen. Det är ju hemskt vad man saknar de små liven när de inte är hemma. Ja, jag hann även sakna Alvin. Sedan smällde han upp ytterdörren (som höll på att gå i två delar när vinden fick tag i den) sprang upp till mig här vid datorn och gnällde högljutt över att han "aldrig får ha datorn" (han hade den innan skolan så det är inte dödssynd om honom direkt). När han inte fick ha den omgående blev han arg och morrade att han var hungrig, jag erbjöd mig hjälpa honom med något att äta så snart räkningarna var klara. Han gick ner i köket och kom upp med en förpackning jordgubbar och en kexchoklad, åt upp det på en halv minut och är fortfarande hungrig. Och arg. Ja, jag sa att jag hunnit sakna honom men efter en kvart i hans sällskap är jag småsugen på att skicka tillbaka honom till skolan :-P
 
 
#1 - - Linnea:

Hihi, han låter som en riktigt bestämd liten kille! :)

Svar: Ja, det kan man lugnt säga... :-P Det var charmigt när han var mindre, mindre charmigt ju äldre han blir, haha.
Hanna Nordin

Till top