I MITT HEM

Kvällsljus.

Allmänt Permalink31
Ja, himmel vilket ljus vi hade i trädgården igår kväll!
 
Jag vet knappt vilken bild jag ska visa, för det blev så enormt många fina bilder. Theo är världens lättaste att "lura" till olika konstiga saker. Först plockar jag fram vatten och grejer, gör alla inställningar i kameran så det är klart. Sedan sätter jag mig med kameran en bit ifrån, tittar busigt på honom och säger "mamma ska bada...". Tar tre sekunder sedan har han rusat fram till vattnet och plaskar. Sedan sätter han upp en fot, kollar på mig vad jag säger, "noooooooo!" skriker jag med bus i rösten, och då hoppar han i. Sedan fortsätter det sådär. Vi busar, jag säger åt honom på "skoj" att han inte får skvätta (och då gör han det direkt!). Han är som en liten hund, och läser av min röst och vet precis när jag menar allvar med mina banningar eller inte.

Alvin var med och hjälpte till att hälla ljummet vatten över Theo. 
 
 
 
 
Den understa bilden tog Alvin medan jag instagrammade :)
#1 - - Robex Lundgren:

coola bilder

#2 - - Amanda Niclasson:

Så vackra bilder!

Svar: Tack, tack :-)
Hanna Nordin

#3 - - Josephine Foto:

Så varma härliga bilder!

Svar: Åh tack :-)
Hanna Nordin

#4 - - Junitjej :

Mysiga bilder!

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#5 - - Johanna:

Underbara bilder!!

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#6 - - Sofia:

Så himla fina bilder :)

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#7 - - isabell:

Men gud så fint!! Jisses! :D

Svar: Haha, tack! :-)
Hanna Nordin

#8 - - yasmine mamma till dennis och angelina:

så fina bilder

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#9 - - Hanna:

Så fina bilder!! :D

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#10 - - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

Härliga bilder, speciellt första älskar jag. En sådan zinkbalja har jag letat efter länge.

Svar: Jag letar fortfarande! Det är en kopparbalja som jag fick låna, väldigt nog med att det återlämnades i samma skick :-P
Hanna Nordin

#11 - - Jasmine:

Så väldigt söta bilder!
Kram

Svar: Tack <3
Hanna Nordin

#12 - - Elina:

Vilken härlig bild att ha i fotoalbumet!

Svar: Ja, eller hur! :-)
Hanna Nordin

#13 - - wildvuxen.blogg.se:

Vilka underbara bilder! Särskilt den första. Tidlös svensk sommar...

Svar: Tack! Ja, visst är det svensk sommar över det...
Hanna Nordin

#14 - - Emma :3:

Så fina och somriga bilder :)

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#15 - - Malin:

Fantastiskt fina foton!

Svar: Tack <3
Hanna Nordin

#16 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men vilka underbara bilder...så mycket sommar i dem!! UNDERBART!

Svar: Tack! Ja, dessa kommer jag spara i mitt sommarminne, och ta fram när det börjar bli kallt ute.
Hanna Nordin

#17 - - Emmelie :

Åh vilka härliga bilder!! :)

Svar: Tack <3
Hanna Nordin

#18 - - sarah:

åh villka häliga bilder =)

Svar: Tack - tack!
Hanna Nordin

#19 - - Anna:

Helt underbara bilder!! :-D

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#20 - - Sanna Andersson:

åå herregud så söt !!!

Svar: Eller hur <3
Hanna Nordin

#21 - - Cecilia Johansson:

Jag är en badkruka men mår så gott av att titta på härliga badbilder under sommaren. Älskar att se när glada barn visas. ;)

Svar: Jag är också badkruka, hatar att bli "itvingad" och nerskvätt :-P Men det törs man inte säga högt, haha.
Hanna Nordin

#22 - - Hanna Karlsson:

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack du :-)
Hanna Nordin

#23 - - kerstin ehrenholm:

Fina sommar bilder

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#24 - - M:

Ohh vilka fina bilder. Den första var ju bara så perfekt.

Svar: Ja, eller hur! Tack :-)
Hanna Nordin

#25 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Alltså åh så underbara bilder :)

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#26 - - mamma mindy:

Vilka fina bilder :) Första bilden är för go bild :)

Svar: Tack, åhh ja jag håller med :-)
Hanna Nordin

#27 - - Carina:

Vilka fantastiskt härliga bilder!. :D

Svar: Tack snälla du!
Hanna Nordin

#28 - - Sofia:

Härligt!

Svar: Tack, ja eller hur :-)
Hanna Nordin

#29 - - Johanna:

Alltså hur fint?! Det är helt magiskt ljus och kompositionen sen! Blir sååå inspirerad!

Svar: Tack snälla!
Hanna Nordin

#30 - - Viktoria:

Så mysigt!

Svar: Jaaa :-) <3
Hanna Nordin

#31 - - hjjonsson.blogg.se:

Åh älskar första bild!

Svar: Åh, jag är stormförtjust i den jag med <3
Hanna Nordin

Till top