I MITT HEM

Vobba.

Allmänt Permalink1
Usch så illa det låter. Men det är just det jag gör. Vabbar med Theo idag, och under hans lunchlur passar jag på att skriva lite fakturor. Jag är inte på topp själv idag, halsont och rätt trött.
 
Efter en natt med ledsen Theo tänkte jag att jag skulle ta igen det sömnlösa på dagen. Men monsterkillen hade igen lust alls att sova inne trots att jag planerat en lur vid TV´n tillsammans. Så bytte jag om till träningskläder, satte honom påpälsad i vagnen reda för en sväng runt Stenhammar och vips så somnade han innan vi ens kommit ut på gatan. Men då kan ju inte jag vila, med honom ute på trappen. Så jag passar på att göra lite nytta med sådant som hamnat på efterkälken. Fakturor t.ex. Och några bildbeställningar.
 
Jag har dessutom haft fikasällskap av två av mina bästa vänner, så trevligt med besök på morgonkvisten. Så jag har även fått en social dos idag.
 
 
 
#1 - - Johanna:

Fin bild verkligen!

Svar: Tack :)
Hanna Nordin

Till top