I MITT HEM

Rökpatroner.

Allmänt Permalink16
Jag har inte haft någon bra anledning till att testa mina rökpatroner, men eftersom Alvin kom på att han skulle vara galen vetenskapsman på skolans maskerad, tyckte jag att det passade fin-fint att testa röken i samband med det.

 
Röken är ofarlig, inga gifter eller så, men det är ändå inte så trevligt att få i ögonen eller andas in. 40 sek. ryker dem, så man har inte jättelång tid på sig.
#1 - - Linn Ahlex:

hahaha vilka goa bilder!!

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#2 - - Anonym:

Alltså bilden längst ner till vänster! Helt underbar! Vilken blick han har fått till 😍

Svar: Haha, jag han är bra på att spexa :-P :-)
Hanna Nordin

#3 - - Anna:

Vilka häftiga bilder!! Gillar den coola kännslan i bilderna!! :D

Svar: Tack så mycket :-)
Hanna Nordin

#4 - - Alex:

Helt underbara bilder! Vad glad jag blir av att se dem !

Svar: Haha, ja, jag blir också lite glad av dem :-)
Hanna Nordin

#5 - - Robex Lundgren:

coolt

Svar: :-) Eller hur.
Hanna Nordin

#6 - - Elina:

Vilken go unge och snygga bilder!
Inte lätt med bara 40 sek på sig!

Svar: Näe, de där 40 sekunderna gick himla snabbt :-P
Hanna Nordin

#7 - - junitjej:

Vilka härliga bilder!

#8 - - Ida Eriksson:

men WOW vilka bilder!!! :D

Svar: Tack <3
Hanna Nordin

#9 - - felicia:

Super fina bilder :D

Svar: Tackar! :-)
Hanna Nordin

#10 - - Lina:

Vilka fina bilder och han ser ju verkligen ut som en väldigt söt galen vetenskapsman =)

Svar: Tack :) Ja, han är bra på att spexa, och då är det lättfotograferat :)
Hanna Nordin

#11 - - JOSEFINE -:

Gud vilka roliga bilder! x

Svar: Tack - tack :)
Hanna Nordin

#12 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Haha underbara bilder!

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#13 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

fina bilder

Svar: Tack :)
Hanna Nordin

#14 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Riktigt härliga bilder, snyggt! :D

Svar: Tack! :-)
Hanna Nordin

#15 - - madabouttea.se:

Så roliga, påhittiga och fina bilder! Man blir ju redigt glad av att se på honom :)

Svar: Haha, tack :) Jag blir faktiskt också glad av att se tillbaka på dem. Alvin själv skäms lite :-P
Hanna Nordin

#16 - - Jasmine:

Vila underbara bilder :)

Svar: Tack snälla :)
Hanna Nordin

Till top