I MITT HEM

En enda dag...

Allmänt Permalink0
Och den tillbringar jag med städ, och tvätt. JObbar mån-ons, samt fre-sön den här veckan, och då finns det inte många övriga dagar att få hemmet i ordning på.

Tog en solig promenad i morse, vårsol liksom. Hur skönt som helst. Samma känsla som igår eftermiddag, att hämta på föris och solen skiner. Äntligen lite ljusare på eftermiddagarna.

Jag hade fotocirkel igår, Elis scouterna och Alvin testade på att bowla. Veckans alla aktiviteter på samma kväll.

Så snart Theo vaknar ska vi åka till pappa och mamma och fika, enda dagen den här veckan som det går. Sedan hem och laga mat, fiskpinnar har barnen bestämt, men det är verkligen inte min favorit så jag ska äta lax istället. Kör åter igen lite lchf-aktigt, jag gillade det sist så jag hoppas det funkar igen. Huvudvärken blir bättre med den kosten, men sedan så äter jag ibland kolhydrater, jag är inte 100% strikt.

Träningsmässigt försöker jag den här veckan att vänja fötterna vid långa promenader, för att nästa vecka lägga in lite jogg vartefter. Åhh om jag kunde få inviga våren med att få till PWs i alla fall. Jag vill verkligen det, jag måste få in det i vardagen.
Till top