I MITT HEM

Kaos vid julkortsfotografering.

Fotografering - Min hobby. Permalink0
Åhh, jag planerar alltid mina julkort i så lång tid innan. Men de senaste åren har det ju inte varit någon snö här att tala om, så det blir liksom inte de där knastriga, kalla, snöiga bilderna. Så jag får i sista stund kasta ihop barnen och hoppas att i alla fall någon bild blir bra.

Kommande vecka är min egna deadline för julkort. Hoppas det i alla fall kan bli en kall dag någon av dagarna. Idag ska jag åka och julhandla lite, och hoppas få tag i något fint renskinn. Sedan har jag två julkortsfotograferingar nästa vecka så jag ska se om jag får tag i någon passande rekvisita till dem.
 
Brukar ni göra egna julkort?

Detta är från första året Theo var med oss. Vilket kaos. Fond, sladdar, blixtar, hundar och två stora barn som hade egna idéer. Nä, efter den gången bestämde jag mig för att fortsättningsvis vara utomhus med barnen. Fast jag måste säga att det är dessa "misslyckade" bilder man minns.


 
 
 
 
Nåväl. Vi får se vad-hur-när (och om...) jag får ihop det i år.

Till top