I MITT HEM

Hobbit igen.

Allmänt, Fotografering - Min hobby. Permalink4
Jag blir så glad över att ni gillar mina bilder. Jag läste någonstans, tror det var på moderskeppet.se, att man ska spara alla de tillfällen då man får cred för sina bilder. För det behöver man, när man får den där kända svackan och man känner sig usel. Ja, ni vet säkert hur det är om ni fotograferar. När man tycker att allt blir fel, man "får inte till en enda bild". Man suger på efterbehandlingen. Och så deppar man ihop ett par veckor. Jag har många sådan svackor per år. Men på något sätt kommer man över det, och fotograferar med full kraft igen.
 
Jag sparar de här tillfällena i mitt minne, när jag får så mycket fin respons från er.
 
Nedanstående är nog den bästa bilden från Hobbitfotograferingen. Älskar Theos små fötter, och att han satte sig utan att jag behövde säga något. Helt ostyrd från mig. Vi pratar ofta om saker som intresserar honom, och då blir han fokuserad eller gör konstiga miner. Perfekt att fotografera honom då!
 
 
 
#1 - - TIDSTJUVEN:

Gullevännen! Så söt bild. :)

#2 - - fotoinorr.blogg.se:

Otroligt söt jätte fin bild :)

#3 - - Anna ML Holm:

Aww, så fin bild! :D

#4 - - Tess:

Underbar!

Svar: Tack!
Hanna Nordin

Till top