I MITT HEM

Egentid <3

Allmänt Permalink0
Idag jobbade jag undan mängder av jobb medan Theo sov lunchlur. Vilket innebär att jag med gott samvete kan pilla med lite egna bilder ett tag. Det är så länge sedan, det ska bli så skönt bara fokusera på eget.
 
Jag och Theo var ute en stund i skogen, oj vad svamp vi hittade men ingen av de fyra sorterna jag tordes plocka. Nåväl. Vi fick njuta en stund i skogen, vilken avkoppling det är. Tyvärr får ju Theo sitta på mina axlar, han dyker ner bland svamparna och ska plocka allt han ser, när han väl får tag i dem säger han med avsmak: "ööööööschhhh". Alla bilder jag publicerar är alltså med Theo på axlarna. Vi gick långt, jag var helt svettig när vi vände om och ännu mer slut blev jag. Men så härligt det är i skogen. Doften, ljuden, ljuset. Mjuk mossa, stenar och grenar som är alldeles orört. Jag kan gå hur länge som heslt och bara andas. Jag tokälskar skogen.
 
 
Till top