I MITT HEM

Det här med tidsplaner...

Fotografering - Min hobby. Permalink0
Jojo. Ikväll kunde jag inte hålla den, klockan är nu två och jag laddar fortfarande upp bilder på hemsidan. Har inte ens hunnit börja med dagens skörd, det får jag ta i morgon. Hur kan tiden bara rinna iväg från mig? Jag har haft en fotografering idag på FM, sedan ägnade jag mig åt mitt kontaktpersonsmannaskap ett par timmar, och så handlade jag och sedan for jag hem.

I morgon ska jag leverera bilder, hälsa på pappa och mamma med alla barn en stund, sedan hem och packa till Elis som ska på hajk med scouterna. Därefter åka med en av mina bästa vänner och se Annabelle på bio, kanske äta lite go´ mat ute och sedan ska jag väl försöka hem och sova ikapp lite. Theo vaknar om fyra timmar, åhh jag måste bara i säng så fort bilderna ligger uppe.
 
Äsch, det får bli det enda jag plitar ner här. Ska gå ut med Sonya en kvällskissning också, hon väntar hela kvällarna (nätterna...) när jag sitter här och så tror hon att det blir utgång så fort jag reser mig upp.
Till top