I MITT HEM

Att kunna gå in i ett rum...

Allmänt Permalink0
...och slutföra det man tänkt. Det är en ovan känsla. Idag hade jag fyra, hela fyra timmar på mig. De första två timmarna ramade jag bilder, packade och märkte. Tolv stycken hann jag med. Packade skivor och småbilder. Sedan åt jag lunch medan jag betalade fakturor. Därefter skrev jag fakturor, kollade över lite bokföring, skickade efter två beställningar och sorterade kvitton.
 
Hann även hämta ut ett paket på ICA och posta två förstoringar innan det var dags att hämta Theo. Fy sjutton så skönt det var att kunna göra klart det jag tänkt, kunna gå mellan rummen och inte stänga dörra och grindar efter mig. Inte vara livrädd att Theo ska vakna så fort jag nyser.
 
Sedan hämtade jag först Elis och Alvin, sedanTheo, som var jättenöjd efter sin första "riktiga" dag på fsk. Ätit, sovit och lekt hade han.
 
Nu ska jag ta hand om lillfisen om badar med Elis.
 
 
Till top