I MITT HEM

Hemmajobb.

Allmänt Permalink0
I skrivande stund sitter jag och laddar upp bilder till sensommarens sista bröllopsalbum. Sedan kan jag bocka av att allt från sommarens alla bröllop är levererat och klart. Det tar sådan tid, men det blir så fint.
 
Barnen är i skolan, Theo på fsk och jag hemmajobbar. Sådant här med album gör jag oftast på kvällarna/nätterna, jag känner mig mest kreativ då av någon anledning, men idag ska jag har en fotografering strax innan lunch, så istället för att hitta en barnvakt till Theo fick han vara några timmar på fsk så jag kan jobba undan fler saker samtidigt. Det är ju rätt skönt att slippa jobba på nätterna, egentligen...

 
Nä, nu är allt uppladdat och klart så nu slipper jag vänta, tjingeling :) (ovan mina nya superfina album jag fått hem. Visst är de fina?)
 
Till top