I MITT HEM

"Titta, där är sooooolen".

Allmänt Permalink0
Solen har ju knappt varit framme, så som den pedagogiska mamman jag är (...nåväl...) pekade jag och visade  övertydligt Theo vad det där stora lysande var. "Soooooool Theo".
 
Han kontrade med att kisa med ögonen, och kräkas när de inte allt för våriga vindpustarna gav honom andnöd. Nåväl.
 
 
 
 
Men nu har den här lilla killen fått smaka vårsol (och grus, ett par nävar hann han med... Tänk att allt promt måste in i munnen. ALLT! "Oh! Går det att äta? Då vill jag ha det!"). (bortse från allt grus runt munnen, usch vad skitigt det ser ut)
 
Detta skedde alltså för ett par dagar sedan.
 
Idag var vi på Lager157 en stund. Theo minns nog inget av det, för han sov hela tiden. Men Theos mamma hittade supersöta kläder från ett (nytt? för mig i alla fall) märke som hette BEBE. Skiiitsöta kläder. Theo fick en onepice och en pyamas, samt en sjal som fick ageta snuttetrasa ikväll.
 
Fina va´!
 
Nu ska jag se om grabbsen sover ännu, och sedan greja lite te och kika på Efterlyst som börjar strax. I morgon har vi fotocirkel igen - kuuul! Ska ägna morgondagen åt att punkta upp lite småsaker, samt leta fram mitt LensBabyobjektiv där man kan plocka ut bländarlamellerna. Ibland är det lättare att förstå hur saker funkar om man får plocka isär saker, och mitt lilla LensBaby har fått följa med de andra gångerna.
 
Till top