I MITT HEM

God förmiddag, bloggen.

Allmänt Permalink0
Jag blir så trött på tekniska saker. Gräsklippareländet fungerar inte och bilskrället har åter igen börjat krångla i tädningen, det bara klickar när man ska starta och så händer ingenting. I går tog det mig dryga fem minuter att få den att starta på ICA-parkeringen, och killarna var ensamma hemma. Lite stressande och fem minuter är mycket när man inte vet om Alvin gör upp eld i TV-rummet.
 
Undrar om det är ett tecken, att jag ska hålla mig hemma idag och inte klippa något gräs? Hrm. Ska i alla fall plocka upp grästrimmern jag köpte och sedan prova den. Så jag får något vettigt gjort. Kanske plantera lite nya rädisor eftersom mina gamla redan är uppätna.
 
Ja, sedan ska jag sitta i solen. Eller skuggan. Och läsa. Lyssna på Sommar och försöka se till att mina barn inte slår ihjäl varandra, de är lite hetsiga idag.
 
Jag startade dagen på det sämsta sättet, jag tänkte mig inte för utan smakade lite av Alvins juice till frukosten, och i samma stund som jag svalde kom jag på hur dumt det var. Nu har jag sådan halsbränna att jag inte vet vart jag ska ta vägen, åh fy sjutton jag hatar det här *grinar*.
 
Nåväl.
 
Ha en ytterst najsig dag hörni :)
Till top