I MITT HEM

Snuskigt bra.

Allmänt Permalink0

Åhh jag är på snuskigt bra humör idag. Egentligen skulle jag vilja åka och hälsa på folk, fika med någon vän eller ta en långpromenad med hundarna. Men jag kommer vara fast med papper och annat elände i eftermiddag. Sådant behöver göras, och jag hatar det lika mycket varje gång.

Men jag ser fram emot morgondagen. Ultraljud i morgon förmiddag, och möte med överförmyndaren på eftermiddagen. På torsdag är jag ledig med Alvin, då ska vi till BVC på femårskontroll, och efter det ska jag en supersnabb sväng till Eskilstuna och säga upp (förlänga om jag får en billig deal dock) mitt jobbtelefonabonnemang. Och så ska jag och Björn på bankmöte på kvällen. Himla farande.

Nä, nu ska jag knalla ner och se om jag får tag i någon kul bok på bokrean. Jag har inte förhandskollat ett enda dugg, så jag vet inte vad som finns. Några romaner, kanske någon bok av Fredrik Backman och så lite bak/brödböcker ska jag kika efter.

Till top