I MITT HEM

God eftermiddag, bloggen.

Allmänt Permalink0
Men nä, jag orkar inte. All energi har gått ut mig. Jag skulle lägga in lite bilder från Elis födelsedag, men jag tror jag går och lägger mig istället. Gick med svårigheter upp klockan sex, frukosterade med familjen och lämnade båda killarna vid åttatiden, medan jag ändå satt i bilen åkte jag ut till päronen och fick lite kaffe. Sedan åkte jag hem, och höll mig i TV-soffan i fyra timmar. Sov nästan hela tiden, minns inte ens vad jag såg. Hämtade barnen vid 14, åkte hem. Kom nyss på att jag inte ätit lunch och kastade i mig en KESO-macka, såhär en timme innan middagsdags. Har varit helt disträ idag, trött och orkeslös (det har jag visst redan skrivit...) och missade tom att äta lunch, det händer typ aldrig. Hela nedervåningen är fylld av presentpapper sedan igår, utrivna leksaker, stolar och kartonger. Jag har inte orkat plocka i något av det. Ska försöka uppbringa lite ork till att ta tag i deklarationen ikväll. Jag har skjutit på det in i det längsta. Vet inte riktigt vad det är med mig idag, kanske är det helgens "bravader" som släpar efter. Jag ska bara blanda ihop en smet till ugnspannkaka, och sedan gå och lägga mig en stund, och se om jag får tillbaka någon ork. Jag skulle ha jobbat i morgon men sjukanmälde mig, jag vet inte om det här beror på graviditeten eller blodtrycksmedicinen eller vad det kan vara, men det här är nog första gången som jag inte "härdar ut", jag ger upp istället. Är nu ledig fram till fredag, ser fram emot att få ett par dagar och komma ikapp lite.
Till top