I MITT HEM

En längtan till kallare dagar.

Allmänt Permalink3
Hösten är en sådan härlig fotograferingstid, för man kan pendla mellan skarpa, knalliga färger, och de dova, murriga tonerna.

Men nu känns det så färdigt. När kylan och den tillhörande frosten kom i början av veckan tog jag Theo med mig ut, bara för att få tigga till mig sågra frostnupna bilder. Det var i rättan tid för dagen efter regnade det.

Men hur kan man inte längta till snö, kyla och frostigt ljus?

 

 
 
#1 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Jag håller verkligen med dig! Längtar SÅÅ efter ett tjockt snötäcke och kalla dagar.

#2 - - Amanda:

Jag vill också ha massa snö nu :)

#3 - - erikasblogg.se:

Jag håller med dig! Hit med minusgrader och snö NU! Det är ju för sjutton december snart! Fina bilder på lillkillen med :)

Till top