I MITT HEM

Egen höstfotografering igen.

Fotografering - Min hobby., Mina barn Permalink3
När jag åker förbi Yxtaholms Slott på väg ut till mina föräldrar ser jag hela tiden en så fin stig. Den liksom ramas i av omgivande gräs och buskar. Ni vet, en sådan här gammal fd väg som man knappast använder längre.
 
 
 
 
Sådant kan gnaga i mitt sinna väldigt länge, att inte få tid och möjlighet att utnyttja sådana ställen. Och så älskar, älskar jag den här tonen på bilderna. Inte bara för att det är höst, utan för att den känns så mild. Jag använde den redan i somras, men då fick jag lite kritik i bildforum för att bilderna kändes höstiga. Det gör mig personligen ingenting, men jag uppskattar alltid andras åsikter.
#1 - - jessie:

ÅÅh det där känner jag verkligen igen, man lixom får aldrig tid till det tills man faktiskt får en tid och man tänker på den platsen hela tiden verkligen. Det har hänt ett par gånger det där för mig med. :)

Fina bilder blev det för dig! Är det dina ungar? De är förövrigt jätte söta! <3

Svar: Jaa, visst är det så. En fotograf i ett nötskal tror jag :-P
japp, det är mina kids alla tre <3
Hanna Nordin

#2 - - Louise:

Alltså å så fina bilder! <3

Svar: Tack snälla <3
Hanna Nordin

#3 - - Petra:

Härliga fotografier! :)

Till top