I MITT HEM

Throwback thursday.

Allmänt Permalink2
Nästan i alla fall, en redigerad tillbakablick. Blev så sugen på att prova en annan redigering på Darias bilder. När jag fotograferade dem hade jag ljust och skirt i huvudet, var alldeles insnöad på ljusa vårbilder efter den mörka vintern, och det blev så fint. Men nu tänkte jag ändra på konceptet lite. Egentligen av ingen anledning alls, Theo sover, Elis är hos en kompis och Alvin bygger LEGO, så det är alldeles tyst och lugnt här hemma. Perfekt för lite bildredigering.
 
 
Barn, djur och skira toner. Vad kan man mer önska <3
 
 
Jag är så glad över att jag köpte Lightroom, för det är annorlunda på Photoshop. Just nu använder jag en kombination av båda, men det är så små skillnader att jag inte ens är säker på att några andra än jag märker skillnaden. Men känslan, jag älskar känslan av att det blir lite, lite bättre.

#1 - - lovisa:

blev skitsnyggt ju! fenomenalt ljus!

Svar: Tack snälla :-)
Hanna Nordin

#2 - - Josmos:

Oh wow, älskar verkligen hur ljuset landar på motivet asså, hästen och barnet kompletterar verkligen varandra, riktigt snyggt gjort!!

Svar: Tack snälla :-) Ja, ljuset den kvällen var bara för fint :)
Hanna Nordin

Till top