I MITT HEM

Mysdress.

Shopping. Permalink0
Jag tycker inte om all förbaskad konsumtionshets som så många bloggare drivs av. Allt som ska köpas, köpas och köpas. Handla, tipsa, rekomendera och köööööp för sjutton.
 
Jag skriver inte om allt jag köper, men en del saker tycker jag är värt att visa. Som den här sidan, ielm.se/. Jättefina barnkläder, och Theo fick igår hem en dress med sitt namn tryckt på, samt en liten luvdress med påsydda draktaggar. Jag älskar att köpa saker från ställen där prudukterna inte är massproducerade, när det finns lite känsla bakom. Ielm har jag handlat av tidigare, och det är superkvalité på kläderna.
 
Kan varm rekomendera den sidan, in och kika!
 
(nu hade jag tänkt att ta några fina bilder på Theo utomhus, men eftersom han är så förkyld vill jag inte klä av honom i bara mysdress, så det fick bli lite innebilder istället)
 
 
 
Till top