I MITT HEM

Ponny igen.

Allmänt Permalink8
Ja, jag blev så förälskad i bilderna från fotograferingen med Daria, så här kommer några till.
 
 
 
 
#1 - - Karin Jansson:

De ser verkligen superhärliga ut!

Svar: Javisst, det var det också <3
Hanna Nordin

#2 - - Anna:

Åh gud vilka vackra bilder!!

Svar: Tack! :-)
Hanna Nordin

#3 - - Nora Bååth:

Gud vilka vackra bilder! :D

Svar: Tack snälla <3 :-)
Hanna Nordin

#4 - - famlafint.blogg.se:

Åh så fantastiskt vackra bilder!

Svar: Tack - tack :-)
Hanna Nordin

#5 - - Linnéa Kero:

Åh, du är verkligen duktig! Var stolt (:

Svar: Tack snälla, de var så goa det där ekipaget att det var en fröjd att få fotografera :)
Hanna Nordin

#6 - - Agnes Olofsson:

Så fina bilder!!!

Svar: Tackar! :-)
Hanna Nordin

#7 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

hej!jag har något jag kallar för "veckans blogg-intervju" på min blogg. Kolla in här: http://www.domkallarmighannes.com/2015/04/veckans-blogg-intervju_26.html#.VT-gV63tmko

Jag tycker att du har en intressant och fin blogg som borde få mer uppmärksamhet så jag skulle vilja intervjua dig.
Tycker du det låter intressant så maila mig på [email protected]

Ser fram emot ditt svar
Kram Joanna

#8 - - Julia Viklund Photography :

Vilka magiska bilder! Verkligen så fina!

Svar: Tack snälla :)
Hanna Nordin

Till top