I MITT HEM

Kvällsluft.

Allmänt Permalink0
Nu ikväll var jag en sväng utanför Eskilstuna, och träffade kommande helgs brudpar. Kvällsluften var alldeles tryckande, men att sitta i en bil med AC var desto bättre så jag led knappast på vägen. Paret jag träffade var så trevliga, och väldigt lättfotograferade. Spontana och kärlekfulla. Sådant är bra :)
 
Tidigare idag var vi halvvägs mot Eskilstuna, och plockade hallon. Vid BlomsterBönan. Trots att vi var där en kvart innan öppning, kvart i nio redan, var det så tryckande varmt att vi inte stod ut mer än en dryg timme. Och hallonen åts upp till lunch så snart jag kom hem. Theo åt hallon, kart och ett och annat löv direkt från buskarna. Årlig tradition som hör till.
 
I morgon ska vi åter igen på en utflykt. Rapporterar under kvällen vart vi har varit. Nu måste jag hoppa i säng, eftersom det blir mycket bilkörande i morgon bör jag väl vara hyffast pigg. Deadline har jag lagt till klockan två i natt, nu ska jag bara kvälls(natt)kissa vovvarna sedan kan jag sova.
 
Kan visa några bilder från nu ikväll, medan bilder laddas upp i hemsidealbum. Det var visst enormt lokala regnskurar, på vissa ställen var det torrt och på vissa ställen alldeles regnvått. Hög luftfuktighet och dimma dröjde sig kvar. Och kvällssol. Var tvungen att hoppa ut bilen på ett par ställen där det var extra fint. Tänk så många gånger jag och Tiara skrittat de här vägarna...
 
 
 
 
 
Nu är det godnatt från mig.
Till top