I MITT HEM

God kväll, bloggen.

Allmänt Permalink0
Ikväll är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag sover så himla bra på nätterna, eller ja, jag får gå upp ett par gånger och kissa, men jag somnar om inom ett par minuter, så jag kan inte skylla på sömbrist. Jag försöker dessutom att inte sova "för mycket", för det kan man ju bli tröttare av, men just såhär på kvällen är det som om kroppen liksom ger upp. Jag är otroligt trött i varenda led, ryggen värker och magen är spänd och hård och ögonen liksom går igen. Då är det bara en tupplur som fungerar, gärna ett par timmar. Sedan är jag "fit for fight" ett par timmar igen, innan det är läggdags på riktigt. Det är inte så roliga kvällar för min del.
 
I morgon ska jag på kontroll på MVC igen, hoppas-hoppas att blodtrycket är okey. I så fall kan jag börja räkna ner, på ett positivt sätt.
 
Nu ska jag sätta igång med lite dammsugning och dukning, sätter jag mig still så "stelnar" jag, och då blir det stört omöjligt att komma igång igen.
Till top