I MITT HEM

God kväll, bloggen.

Allmänt Permalink0
Det är väl bäst att inleda med att nej, inga känningar. Ingen bebis i sikte. Eller ja, jag ser den härifrån. Eller snarare aktiviteterna den hålls med. Magen går i vågor och jag kan tänka mig att det är hemskt trångt där inne nu. Men den verkar inte vilja ut även om den är pigg.
 
Själv mår jag som något katten dragit in. Förkylningen gör mig så föbaskat matt, förutom att jag redan innan är trött, jag hostar och har ont i halsen. Jag har svårt att andas då bebisen trycker på lungorna, och nu med nästäppa uppepå det kan ni ju tänka er hur jag mår.
 
Dessutom, som om det inte kunde vara tillräckligt jobbigt, har det hänt något med mina käkar, jag biter snett och i varje tugga knäcker och krasar det i högersidan.
 
Snart har jag dessutom två barn med ordentliga förkylningar, de är ute och studsar studsmatta i regnet. Hoho, ser svinkallt ut, förhoppningsvis blir de trötta och lättlagda efter det.
 
Nu ska jag göra en kanna kaffe och sätta mig vid TV´n, kanske ser lite Allsång på Skansen om jag får ha TV´n för mig själv. Sitter Björn vid TV´n får jag väl som vanligt uthärda något amerikanskt trucker/krabbfiske/etcprogram.
Till top