I MITT HEM

Sena kvällar.

Allmänt Permalink0
Min semester innebär att jag måste ställa klockeländet på sex, knalla ut med hundar, göra frukost och väcka upp barnen.
 
En timme senare än när jag jobbar. Simskola har jag lyckats planera in i tre veckor. Tre veckor! På min semester.
 
Sovmorgon är för loosers.
 
Men jag har en lycklig Elis som bara lär sig mer och mer (säger han, jag får inte vara med och se så jag vet faktiskt inte).
 
Det är ett oändligt administrerande runt sommar och semestrar, speciellt när jag inte kan släppa två omsorgsuppdrag över sommaren, men ändå inte har förskoleplats. Tur man har barnvakter i farmor/farfar och mormor/morfar, och brodern David då så klart.
 
Tack vare datorstrul så blev jag alldeles för sen med bilderna från bröllopet, men jag har verkligen inte kunnat börja tidigare.
 
Två till bilder kan jag visa er innan jag ska ta ut vovvarna på en kvälls- (natt) kissning. Sedan sova några timmar. I morgon väntas simskola, jobb (omsorgen) och även fotomässigt jobb, då jag ska kika på Vadsbro Kyrka som jag aldrig plåtat i tidigare. Måste se lite hur jag ska stå, vad det är för ljus och vilka möjligheter man har att vandra omkring.
 
 
 
 
 
Till top