I MITT HEM

Hobbit.

Allmänt Permalink21
Den här lilla gröna jackan och tiaran har jag haft hemma i ett år nu. Jag har liksom inte kommit mig för att åka ut i skogen och ta de bilderna jag haft på näthinnan. Sedan ville jag ha varm kvällssol också, men det har ju varit lite snålt med det på sista tiden...
 
 
 
 
Theo såg precis så bekymrad ut som jag kan tänka mig att en lite vilsen Hobbit skulle göra...
 
Jag älskar sådana här TEMA-fotograferingar och har så många idéer i huvudet.
 
 
 
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så söt liten hobbit :P :)

Svar: Jaaaa, tack. Eller ja, jag ska hälsa honom det :)
Hanna Nordin

#2 - - rebecca:

åååååh guu va söt! jättefina bilder! men ja, kvällssol bilder hade inte varit dumt det heller :)

Svar: Nej, men eller hur! Men i den här sommaren... Då får man vänta. Eller strunta i det :-P
Hanna Nordin

#3 - - Embla:

NEJ SÅ GULLIGT!!

Svar: Jag är beredd att hålla med :-P :)
Hanna Nordin

#4 - - Lotta Englund:

Men åh så söt!

Svar: Jag hälsar Hobbiten det ;)
Hanna Nordin

#5 - - TIDSTJUVEN:

Åh så gulligt! :) Vilket härligt sagotema.

Svar: Tack :-) Ja, jag tokälskar sagor, och LOTR är ju lite kul att efterlikna :-P :-)
Hanna Nordin

#6 - - Viktoria Grönqvist Alvin:

Så söt! Blev jättefina bilder.

Svar: Åh, tack <3
Hanna Nordin

#7 - - Johanna:

Åh, vad fin jackan var!! Och underbara bilder!

Svar: Tack snälla <3
Hanna Nordin

#8 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Superfina bilder!

Svar: Tack :-)
Hanna Nordin

#9 - - Cecilia:

Omg vad söt!😍

#10 - - Johanna:

Men åh, helt bedårande bilder!

#11 - - Bintu Malm Fraser:

Men herregud så sött! Lille Hobbit!

#12 - - Louie:

Vilka söta bilder!

#13 - - Anna J Fotografi:

Men åh! Så himla söt!

#14 - - Annster:

Så sött :)

#15 - - Robex Lundgren:

söt

#16 - - Tess:

Underbara bilder!

#17 - - Hanna:

Fint det blev :)

#18 - - carinasfor.blogg.se:

hej!
Jätte fina bilder

#19 - - Jasmine:

Himla fina bilder :)

#20 - - Marie :

Jätte fina bilder :)

#21 - - Jessica ~ Mamma till Oliwer:

Vad oerhört mycket mysiga bilder ta tagit! Du borde skicka in några till digital foto tidningen :D typ newborn foton eller något, dom va så vackra!

Svar: Åh, vad snällt sagt! Jag är så dålig på att komma ihåg sådant, men tack för tipset! Ska se om jag får tummen ur, någon gång... :)
Hanna Nordin

Till top