I MITT HEM

Var har vi varit?

Allmänt Permalink0
Här har jag varit vid två tillfällen tidigare.
 
Nu...
 
Och för två år sedan. Samma trapp :)
 
Då - bröllopsfotografering.
Nu - selfie i samma spegel.
 
Theo tar en språngmarsch, och kollar in sängen...
 
Alltså, taken i rumment! <3
 
Trappor. Och en barnpotta.
 
 
Ja, det är alltså Mälsåkers Slott vi var vid. Där var jag och Maria för två år sedan. Först en kväll, och träffade ett blivande brudpar. Sedan dagen efter, under bröllopsfotograferingen. En av de roligaste fotograferingarna jag gjort. Men jag hade sådan hemsk migrän att jag fick stanna och spy på vägen hem. Usch! Det var dock kul att få åka dit igen. Kolla runt i alla salar, läsa om historian runt ikring. Jag älskar gamla slott! Kan gå nästan hur länge som helst och insupa miljön och känna på väggarna.
 
En av de finaste bilderna jag tagit, fotograferade jag här.
 
Idag skulle jag dock redigerat den på ett litet annat sätt, men jag gillar den ändå, just för att den är spontan.
 
Nu ska vi se film - Den senaste Robocopfilmen. Det var aslänge sedan vi hyrde film (ja, trots Netflix är jag så gammal att jag vill hyra film "på riktigt"). Jag är riiiiktigt slut, hade med mig Elis, Alvin och två klasskompisar till Elis till Leos Lekland, där vi hade kalas. Tio kids (och typ femhundra andra...) röjde gärnet i ett par timmar. Var tokslut i huvudet när jag kom hem och då fick jag Theo på halsen. Supermammig, han hade varit med Björn hela dagen. Försökte mig på att gå en promenad, PW hade jag tänkt så jag bytte om till träningskläder, men kom till Slottsängen sedan blev Theo jätteledsen och gnuggade ögonen. Bara att vända hem. Nåväl. Kan inte gå bra alla gånger.
 
 
 
 
Till top