I MITT HEM

Kvällsrutiner som går åt skogen.

Allmänt Permalink0
Vi har varit hemskt bortskämda med att Theo varit så lätt på kvällarna. Men sedan han slutade med napp har det liksom blivit värre och värre. Han kommer inte till ro, han vaknar hundra gånger på kväll (och natt!) och står upp och skriker i sängen. Det märks att något inte varit bra. Välling gillar han inte, han får gröt som sista mål strax innan sju men ändå har det varit riktigt jobbigt sista veckorna.
 
Men de två sista kvällarna har jag "gett upp". Tänkt att han kanske bara är piggare helt enkelt, och inte behöver sova klockan sju. Han har fått lekt på som vanligt, dock till strax efter åtta istället för strax innan sju, och *peppar - peppar* så verkar det fungera. Både igår och idag har han stoppats i säng när han knappt kan sitta upp längre. Och det har fungerat. Han somnar, och ligger kvar. Hoppas det här fungerar nu, han är så "i farten" hela dagarna så det kanske är någon av alla faser de går igenom.
 
Just nu sitter jag och pysslar med min Facebooksida. Jag har skaffat ett Instagramkonto till mitt företag, just för att kunna skilja lite på vilka fotografier jag lägger ut. Men jag får det inte att fungera, Facebook kopplar fel  Instagramkonto till företagssidan, och jag verkar inte kunna ändra på det. Surt.
 
 
Lite uppdaterat på min sida :)
 
Till top