I MITT HEM

Theofisen.

Allmänt Permalink0
Jag blir galen på vår dator, Björn påstår att det inte "går" att Photoshop klagar på dålig minne. Nähej. Men det gör det i alla fall. Jag tar upp en bild, utför en åtgärd, sparar och stänger bilden. Öppnar bilden, utför en åtgärd, sparar och stänger... Och så fortsätter det. Om jag inte sparar och stänger mellan varje moment får jag en arg upplysning om att det är "Slut på virtuellt minne". Och det ska enligt Björn inte kunna varna för det, för vi har skaffat oändligt med minne just för mina bilder. Jag blir galen på saker som inte fungerar. Speciellt saker som inte fungerar och egentligen ska det.
 
 
Idag plockade jag in lite löv, jag skulle fotografera kusinens lilla bebis Towa. Passade på att fotografera Theo också, när jag ändå släpat upp saker från källaren. Ska se om jag kan få med de stora killarna strax, Elis leker med en kompis så när kompisen har gått hem ska jag muta till mig en fotostund.
 
Till top