I MITT HEM

Kikar in och säger hej.

Allmänt Permalink0
Men strax ska jag jobba en stund. Jag fotograferade ett bröllop igår som jag säkerhetskopierar just nu, men ska slutföra en annan fotografering innan jag tar tag i de bilderna. Det är sjukt hur lite tid jag har att sitta vid datorn. Björn blir ibland irriterad över hur mycket man måste gå omkring med Theo, och att man "inte ens kan sätta sig vid datorn i fem minuter utan att han skriker". Nej. Men så är det ju liksom för mig med... Om jag kunde sitta vid datorn med Theo i knät kunde jag ju slutföra massor. Men det går inte. De få minutrarna Theo sover om dagarna så är jag supereffektiv och gör allt tråk som får hemmet att rulla. Sedan när Theo vaknar sänks tempot så mycket, och det blir liksom hackat eller malet utan mest småplock, handling, promenader. 
 
 
Elis och Theo morgonmyser. I går laddade Björn hem ett spel till datorn, vilket gör att Elis nu toktjatar om att sitta vid datorn och spela. Så när Theo äntligen är nöjd och ligger i gymmet så står nästa och vill ha bort mig härifrån. Grr.
 
Till top