I MITT HEM

Mitt loppisfynd :)

Allmänt, I mitt hem - Hemmafix. Permalink3
Denna var det alltså jag köpte igår. Ynka 150 spänn kostade den, det är ingenting för en så fin kista. Jag har letat i över ett år, både på Blocket och Tradera, men de är svindyra. Över tusen spänn brukar de ligga på. Nu har vårt gigantiska soffbord åkt ut, och ersatts av denna istället. Perfakt förvaring inuti, för filtar och våra bärbara datorer.
 
Jag var glad precis hela eftermiddagen, fy sjutton vilket kap.
 
Från början tänkte jag att jag skulle lacka om den, och måla beslagen svarta. Men nej, den får vara så här nött och sliten.
 
 

 
Självklart ska Råttis vara med på ett hörn.
#1 - - Maria :

Verkligen fin :)
Åh, Råttis är givetvis med på bild, det är ngt speciellt med den lilla råttan.
<3

#2 - - marycaroline.blogg.se:

Men jisses, vad snygg! Ungefär en sådan jag själv ville ha för ett tag sedan. Gav upp då jag inte hittade någgon billigare. Håller med om att de brukar vara dyra. Hittade du din på Pingstkyrkans second hand?

Svar: Ja, precis!
Hanna Nordin

#3 - - Sofie:

Hej Hanna!

Vilket fynd! Verkligen avis! Hittar du en likadan för samma peng, köp den! Jag hämtar och betalar!

Kram Sofie Berisson

Svar: Absolut! Jag håller alltid ögonen öppna efter fynd :)
Hanna Nordin

Till top