I MITT HEM

Familjens minsta.

Allmänt Permalink0
 
Idag är vi också hemma. Jag själv mår bättre, och Elis verkar bättra sig också. De sista två veckorna har jag sjutton vabbat eller varit sjuk typ hela tiden, hemskt vad efter man kan känna sig när man inte orkar ta tag i saker i vanlig takt. Jobben bara läggs på hög, mail att svara på, leveranser att packa, räkningar att betala och telefonsamtal att ringa. Har betat av mängder idag, vilket känns rätt skönt. Jag är ju faktiskt ledig efter min "jobbhelg" (som jag var sjuk). I morgon vabbar jag igen, men det är banne mig sista gången på länge nu får jag hoppas.
 
Vi blir nog inne och hemma idag med. Med magsjuka är det ju 48 timmar efter symptom som de får komma tillbaka till fritids/förskola, så det innebär att vi måste vara hemma även i morgon. Men ikväll har vi fotocirkel, det ska bli lika kul som alltid.
Till top