I MITT HEM

Oj, oj.

Allmänt Permalink0
Men förlåt, jag har helt försummat bloggen. Jag har haft häcken full, ligger efter med det jag ska göra så bloggarna har helt kommit i skymundan för allt annat jobb.

Idag laddar jag för bröllop. Jag är lite pirrig i magen, men det hör till. Den dagen jag inte är pirrig i magen inför bröllop kommer jag bli orolig. Det är en blandning av mild prestationsångest och uppladdning, att jag vill göra något bra. Alltså, positivt pirr. Har lite klädångest, det hör visst också till. (Tänk att det ska vara så svårt att veta hur man ska klä sig. Jag är inte gäst, dvs jag ska inte vara för uppklädd. Men jag vill heller inte klä mig allt för praktiskt, annars har jag alltid jeans, converse och t-shirt, men det känns inte heller rätt. Så det blir en liten blanding, lätta, ljudlösa ballerinskor, ljus klänning som smälter in och tajts som tål att jag ligger på knäna). Det funkar.

Kan passa på att visa en bild från torsdagens studentfotografering. Tänk så fint det är med vatten, och låg sol.

Till top