I MITT HEM

Bröllopsbilder och annat.

Allmänt Permalink1
En bild från vinterfotograferingen tidigare i vintras. Nu är jag äntligen klar med redigeringen av bilderna, det har varit så mycket jul och magsjuka och lediga barn och illamående runt om mig så jag har inte kunnat sitta vid datorn. Men eftersom jag mått mycket bättre senaste tiden så har jag faktiskt kunna ägna en stund då och då här.
 
 
Idag kör jag igång LCHF igen. Eftersom jag har mått så dålig sista tiden så har jag ätit det som funkat. En fralla, ett äpple, lite juice. De sista dagarna har jag spytt efter maten som tidigare, (jag tror det i och för sig beror mycket på den mastiga julmaten som man inte äter till vardags). De blev bättre ett tag men nu är det igång igen. Jag äter, försöker låta maten sjunka förbi det där kritiska stället överst i magen men det sjunker aldrig och så får jag kasta mig in över toaletten. Och efteråt får jag en halsbränna som inte är av denna värld. Det känns som om jag andas eld. Men nu har jag startat dagen med lite jordgubbssmothie, det känns bra.
#1 - - Sara W:

Pregnant kanske...?

Till top